Transportul in comun, marul discordiei
Academia de gardă 22 ianuarie 2008 Niciun comentariu la Transportul in comun, marul discordiei 5Studentii au de saptamina trecuta trei autobuze pentru ruta „Tudor Vladimirescu” – Agronomie. Aceasta suplimentare vine dupa ce de la inceputul anului 2007, reprezentantii studentilor au inaintat Primariei Iasi mai multe cereri in acest sens. Autobuzele vor circula la orele de virf, adica intre 7.30 si 9.30. De asemenea, pe fiecare mijloc de transport va fi cite un controlor care va elibera bilete, pentru ca autobuzul sa nu stea prea mult in statie.
„Am avut patru întîlniri cu directorul RATP, Maricel Gherca, si directorul tehnic al Primariei Iasi, Mihai Chirica. În urmatoarea sedinta de Consiliu Local se va discuta daca Primaria poate suporta cheltuielile pentru a crea aceasta facilitate studentilor. Momentan vrem sa obtinem si introducerea unor curse speciale din Copou spre gara joi si vineri si de la gara catre Copou, duminica. Cursele vor fi corelate cu orele de sosire a trenurilor din principalele localitati ale Moldovei”, a declarat Bogdan Budeanu, prim vicepresedinte al Uniunii Nationale a Studentilor din România.
Cu toate acestea, reprezentantii studentilor de la Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” se declara nemultumiti de ceea ce au obtinut la negocierile studentilor de la Politehnica cu Primaria . Acestia spun ca cererile lor nu au fost luate in seama. „Noi am inaintat niste revendicari, dar n-am primit pina acum nici un raspuns. Noi doream printre altele, transport gratuit pe sase linii si autobuz special pe traseul Gara – Agronomie. Aceste autobuze puse acum ni se par praf in ochi”, a specificat Ionut Ginju, presedintele Aliantei Studentilor Romani.
Autobuzele vor mai circula si dupa-amiaza, intre orele 14.00 si 16.00, iar la ora 20.00, acestea vor merge invers, adica de la Agronomie spre „Tudor Vladimirescu”, pentru a asigura transportul studentilor de la scoala spre camine, in restul timpului avind traseul normal, adica 43. Autobuzele vor circula doar doua saptamini, urmind ca apoi sa se centralizeze incasarile pentru a stabili daca traseul este rentabil. In caz contrar, Regia Autonoma de Transport Public va renunta la acestea, iar daca aduce profit, vor intra in vigoare incepind cu data de 1 martie.
Aura POTERASU
Dan CONDREA
Adaugă un comentariu