Cum a ajuns Brad Pitt un brand cultural

Academia de gardă Niciun comentariu la Cum a ajuns Brad Pitt un brand cultural 8

Studenții de la specializarea Comunicare și Relații Pu­blice, Marketing și Comunicare în Afaceri sau Jurnalism au aflat mai multe despre noțiunea de branding cultural, de la Bruce Kleiner, Șeful Biroului de Presă și Cultură pentru Ambasada Statelor Unite la București. PR OUTLooK s-a desfășurat joi, 13 martie, începînd cu ora 15.00 în Sala Fer­dinand a Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași (UAIC).

Bruce Kleiner a arătat că brandingul cultural sau o mar­că de produse a unei firme este în strînsă legătură cu un brand etalon. „Un astfel de etalon cunoscut în SUA în special este Brad Pitt, de exemplu, care mereu în filme este cel care salvează lumea datorită curajului său”, a specificat acesta.

PR OUTLooK este un eveniment anual al organizației studențești PRIME Iași și se află la a patra ediție.

Autor:

Mădălina OLARIU

Secretar general de redacție Opinia studențească, student în anul I master la Departamentul de Jurnalism și Științe ale Comunicării de la UAIC.

Adaugă un comentariu

Opinia studențească este o revistă săptămînală de actualitate, reportaj şi atitudine studenţească, editată de studenţi ai Departamentului de Jurnalism şi Ştiinţe ale Comunicării de la Universitatea Alexandru „Ioan Cuza din Iași”. A fost înfiinţată în 1974 și continuă tradiția școlii de presă de la Iași.

Căutare

Back to Top