Cum a ajuns Brad Pitt un brand cultural
Academia de gardă 16 martie 2014 Niciun comentariu la Cum a ajuns Brad Pitt un brand cultural 8Studenții de la specializarea Comunicare și Relații Publice, Marketing și Comunicare în Afaceri sau Jurnalism au aflat mai multe despre noțiunea de branding cultural, de la Bruce Kleiner, Șeful Biroului de Presă și Cultură pentru Ambasada Statelor Unite la București. PR OUTLooK s-a desfășurat joi, 13 martie, începînd cu ora 15.00 în Sala Ferdinand a Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași (UAIC).
Bruce Kleiner a arătat că brandingul cultural sau o marcă de produse a unei firme este în strînsă legătură cu un brand etalon. „Un astfel de etalon cunoscut în SUA în special este Brad Pitt, de exemplu, care mereu în filme este cel care salvează lumea datorită curajului său”, a specificat acesta.
PR OUTLooK este un eveniment anual al organizației studențești PRIME Iași și se află la a patra ediție.
Adaugă un comentariu