ProTV fără culoare
Mai plați ca ecranul 25 ianuarie 2016 , de Ancuța CIOCOIU Niciun comentariu la ProTV fără culoare 29Postul de televiziune ProTV și-a modificat sigla, aceasta fiind una dintre cele mai importante schimbări făcute după 20 de ani de la lansarea din 1995. Consiliul Național al Audiovizualului a aprobat modificarea pe 12 ianuarie, iar noul logo a apărut pentru prima data pe 15 ianuarie, după știrile de la ora 17.00, în timpul emisiunii „La Măruță”.
Noua înfățișare presupune eliminarea celor trei linii colorate în roșu, verde, și albastru, culorile de bază ale televiziunii, și adoptarea unui logo alb-negru și semitransparent. Modificările nu se vor aplica doar pentru sigla ProTV, ci și pentru ProTV HD, în acest caz fiind incluse și literele „HD”.
Identitatea grafică a postului de televiziune a fost modificată anul trecut, iar culoarea dominantă s-a schimbat de la albastru, la roșu. Deși cele trei culori prin care era identificată sigla pînă acum au fost eliminate pentru adoptarea unei variante monocrome, vor mai exista elemente în grafica Pro care vor păstra identitatea veche.
Odată cu venirea noii conduceri, nu doar grafica și logo-ul au fost regîndite, iar la sfîrșitul anului trecut postul de televiziune a renunțat și la emisiunea „Omul care aduce cartea” și la serialul „Tînăr și neliniștit”, apariții pentru care ProTV-ul era cunoscut de ani buni.
Acestea, însă, nu sînt singurele schimbări adoptate de postul de televiziune. În pauzele de publicitate, sub siglă, este afișată adresa site-ului postului TV, iar în timpul emisiilor, sub logo, apar marcajele „direct” sau „reluare”. Pentru știrile ProTV nu s-a schimbat încă sigla, păstrînd, deocamdată, logo-ul vechi.
Modificările au continuat și în cazul știrilor din sport, unde realizatoarea nu va mai sta la pupitru și va prezenta știrile stînd în picioare. Interactivitatea a atins și biroul Andreei Esca, atingînd valul noutății în timpul unei știri cu o animație specială care a adus prezentatoarea în mijlocul unei jungle.
Toate aceste schimbări s-au petrecut după ce postul de televiziune și-a lansat un nou studio. Tot vara trecută, ProTV-ul a modificat și grafica știrilor, identitate realizată în interiorul companiei.
Autor:
Studentă în anul al II-lea la Departamentul de Jurnalism şi Stiinţe ale Comunicării. Înrămez realitatea din jur sub forma ei brută, dar păstrez mereu puţină naivitate în buzunar.
Adaugă un comentariu