Știrile de pe Facebook

Mai plați ca ecranul Niciun comentariu la Știrile de pe Facebook 18
Știrile de pe Facebook

Două posturi de televiziune din România au lansat programe de promovare a principalelor jur­nale de știri prin intervenții live pe rețeaua de socializare Face­book. Mass-media tradițională își adaptează programele de știri după noile tendințe puse la dis­po­ziție de social media.

Joi, 7 aprilie, prezentatoarea știrilor ProTV, Andreea Esca, a a­vut prima intervenție în direct pe pagina de Facebook a Știrilor Pro­TV. Astfel, prezentatoarea știri­lor intervenit cu o transmisiune din re­dac­ția de știri a postului de te­le­viziune, în timpul căreia a intervievat jurnaliștii ProTV în le­gă­tu­ră cu principalul subiect al zilei.

„Vrem ca informațiile noastre să ajungă la cît mai mulți oa­meni, prin toate canalele media de care dispune astăzi comunicarea. Și vrem sa ele să ajungă cît mai simplu, direct, repede, normal, la cei interesați. Live-ul pe Facebook din redacția știrilor este o invitație la noi acasă, pe care o facem milioanelor de oa­meni care ne urmăresc”, a spus Andreea Esca despre noua mo­dalitate de prezentare a principalelor subiecte ale zilei.

De asemenea, emisiunea „Ro­mânii au talent” din grila de programe a ProTV-ului a fost pro­movată de Pavel Bartoș, unul dintre prezentatorii emisiunii, care a avut o transmisiune live pe pagina de Facebook a emisiunii cu doar cîteva ore înainte de începerea programului de divertisment, difuzat în fiecare zi de vineri, începînd cu ora 20.30.

Aceeași practică a fost pusă în aplicare și de televiziunea pu­bli­că. Vineri, 8 aprilie, Te­le­viziunea Română (TVR) a dat star­tul promavării principalului jurnal de știri al zilei live pe Facebook.

Astfel, prezentatorul Tele­jurnalului de weekend, Radu Tu­dor, a enumerat principalele su­biecte din Telejurnalul orei 20.00 printr-o intervenție pe pagina de Facebool a Știrilor TVR în­ce­pînd cu ora 18.00, urmată de o altă in­ter­venție la ora 19.30.

Potrivit prezentatorilor, posturile de televiziune își adap­tea­ză metodele de promovare după cerințele pieței și rezultatele pe care le obțin în urma transmisiunilor prin intermediul rețelelor de socializare îi încurajează să con­tinue.

Autor:

Elena GUȚANU

Redactor la Opinia studențească, studentă la Departamentul de Jurnalism și Științe ale Comunicării.

Adaugă un comentariu

Opinia studențească este o revistă săptămînală de actualitate, reportaj şi atitudine studenţească, editată de studenţi ai Departamentului de Jurnalism şi Ştiinţe ale Comunicării de la Universitatea Alexandru „Ioan Cuza din Iași”. A fost înfiinţată în 1974 și continuă tradiția școlii de presă de la Iași.

Căutare

Back to Top