Blogosfera a ieșit în offline

Academia de gardă Niciun comentariu la Blogosfera a ieșit în offline 1

Social Media Summit (SMS) a reunit vineri, 4 martie, bloggerii din Iași cu specialiștii în social me­dia și comunitatea regională de bu­siness din Moldova. Evenimen­tul s-a desfășurat în Sala Cuza a hotelului Unirea, din Iași, și a fost organizat în trei confe­rin­țe: „So­cial media în România de astăzi”, „Social media pentru afa­ceri” și „Tactici și strategii pentru social media”.

Prima dintre acestea a fost mo­derată de către Marta Ușurelu, re­dactor-șef la revista Biz, publica­ție care, în viziunea acesteia „scrie altfel des­pre oamenii de succes”. A fost prezentat în continuare to­pul pri­mi­lor 100 de bloggeri din Ro­mâ­ni­a, clasificați pe regiuni, re­a­lizat de către Biz și site-ul Zelist. În con­tinuare, antreprenorii online Ci­pri­an Gavriliu, Cătălin Teniță și Cris­ti­an China-Birta (antrepre­nor on­line) au discutat despre cît de dezvoltate sînt social media lo­cale și cum se dezvoltă blogosfera locală în România, ultimul apre­ci­ind că „trebuie să se încerce ie­și­rea din po­ezie, blogosfera trebu­ie să gă­seas­că pentru cine să scri­e”.

Cea de-a doua întîlnire i-a adus în fața audienței pe bloggerii Bobby Voicu și Cristi Dorom­bach, care au discutat împreună cu specialista în social media, Alexandra Săn­duleasa. Aceștia au tratat pro­blema impactului campaniilor pu­bli­citare realizate de către blogosferă, care este în continuare unul scăzut. „Campaniile de succes din social media depind de oamenii care sînt implicați: par­ticipanții la campanie și campania în sine”, a spus Bobby Voicu.

La ultima conferință, „Tac­tici și strategii pentru social media”, s-a discutat despre felul în care pot fi utilizate rețelele de so­cializare în vînzări sau chiar afaceri. Oamenii din domeniul marke­ting­u­lui, Ma­rius Sescu, Adrian Mo­no­ranu, Cla­udiu Florea și Tudor Galoș (de la Microsoft România) au pus problema realizării unor stra­tegii de folosire a Facebook-ului sau a Twitter-ului pentru branding sau creșterea vînzărilor.

SMS se desfășoară anual, la ini­țiativa revistei Biz, la Ti­mi­șoara, Cluj-Napoca și Iași, fi­ind cel mai important eveniment re­gional dedi­cat influenței mediului online, stra­te­giilor de marketing prin social me­­dia și networking.

Georgel COSTIȚĂ

Autor:

Opinia Studențească

Revistă săptămînală de actualitate, reportaj și atitudine studențească, editată de studenți ai Departamentului de Jurnalism și Științe ale Comunicării de la Universitatea Alexandru „Ioan Cuza din Iași”.

Adaugă un comentariu

Etichete:

Opinia studențească este o revistă săptămînală de actualitate, reportaj şi atitudine studenţească, editată de studenţi ai Departamentului de Jurnalism şi Ştiinţe ale Comunicării de la Universitatea Alexandru „Ioan Cuza din Iași”. A fost înfiinţată în 1974 și continuă tradiția școlii de presă de la Iași.

Căutare

Back to Top