Un candidat fericit la Primăria București
Punctul pe VIP 16 mai 2012 Niciun comentariu la Un candidat fericit la Primăria București 3În ultima vreme, Cătălin Măruță și-a propus ca rolul de moderator de emisiune să îi fie dublat de cel al unui farsor. Pînă acum a reușit să păcălească aproape toate vedetele care i-ar putea aduce mai mulți telespectatori sau mai multe zîmbete de cealaltă parte a ecranelor.
După ce a fost sancționat și s-a ales și cu un dosar de contravenție pentru farsa făcută Monicăi Tatoiu, acesta și-a pregătit candidatura fictivă pentru postul de primar al Bucureștiului, făcută în mod legal după data de 11 mai.
Sloganul va fi însoțit și de un imn interpretat de band-ul emisiunii, dar și de un clip electoral.
Vineri, acesta deja și-a început promovarea candidaturii care se va întinde pe parcursul a zece episoade care urmează să fie difuzate săptămînal în cadrul emisiunii „Happy Hour” de pe postul de televiziune Pro TV. Cu o tentă ironică și cu promisiuni învățate pe de rost asemenea unei poezii, Măruță și-a propus în primul rînd să facă locuitorii României să trăiască happy. Pentru a atrage simpatia publicului, acesta promite cît mai multe, regula fiind simplă: „cine nu muncește nu greșește, iar cine nu greșește merită votat.” Sloganul „Să trăiți happy. Măruță, un primar marca Happy Hour”, scris cu litere mari pe afiș este accentuat de zîmbetul larg al candidatului și de imaginea în care apare celebra „Happylica”. Sloganul va fi însoțit și de un imn interpretat de band-ul emisiunii, dar și de un clip electoral. Prezentatorul a mai promis celor care îl urmăresc zilnic că toate băncile din București vor fi vopsite în „Happylica” pentru ca ei să se poată simți asemenea unor vedete la orice plimbare.
Tot în cadrul campaniei, acesta va implica diferiți artiști români, bazîndu-se de asemenea pe sprijinul vedetelor care tocmai au devenit mame, și prin intermediul cărora și-a obținut numele de „Prima Bonă a Țării”, titlu primit după aventurile trăite în compania copiilor Nicoletei Luciu. De asemenea, Măruță spune că se bazează și pe votul iubitorilor de animale care i-au urmărit emisiunile și care l-au apreciat pentru iubirea față de „găini, oi, vaci sau măgari.”
Candidatura fictivă promovată de Cătălin Măruță reușește să împuște mai mulți iepuri dintr-o lovitură. Într-o primă fază destinde telespectatorii care sînt deja suprasaturați de promisiunile politicienilor și, pe spinarea acestora, îi asigură moderatorului un număr și mai mare de simpatizanți.
Adaugă un comentariu