Un candidat fericit la Primăria București

Punctul pe VIP Niciun comentariu la Un candidat fericit la Primăria București 3

În ultima vreme, Cătălin Măruță și-a propus ca rolul de moderator de emisiune să îi fie dublat de cel al unui farsor. Pînă acum a reușit să păcă­leas­că aproape toate vedetele care i-ar putea aduce mai mulți telespectatori sau mai multe zîmbete de cealaltă parte a ecra­nelor.

După ce a fost sancționat și s-a ales și cu un dosar de contravenție pen­tru farsa făcută Monicăi Tatoiu, acesta și-a pregătit candidatura fictivă pentru postul de primar al Bucureștiului, fă­cută în mod legal după data de 11 mai.

Sloganul va fi în­soțit și de un imn interpretat de band-ul emisiunii, dar și de un clip electoral.

Vineri, acesta deja și-a început pro­movarea candidaturii care se va în­tin­de pe parcursul a zece episoade care ur­mea­ză să fie difuzate săptămînal în cadrul emisiunii „Happy Hour” de pe postul de televiziune Pro TV. Cu o tentă iro­ni­că și cu promisiuni învățate pe de rost asemenea unei poezii, Măruță și-a pro­pus în primul rînd să facă locuitorii României să trăiască happy. Pentru a atrage simpatia publicului, acesta pro­mi­te cît mai multe, regula fiind sim­plă: „cine nu muncește nu greșește, iar cine nu greșește merită votat.” Sloganul „Să trăiți happy. Măruță, un primar marca Happy Hour”, scris cu litere mari pe afiș este accentuat de zîmbetul larg al candidatului și de imaginea în care apare celebra „Happylica”. Sloganul va fi în­soțit și de un imn interpretat de band-ul emisiunii, dar și de un clip electoral. Prezentatorul a mai promis celor care îl urmăresc zilnic că toate băncile din București vor fi vopsite în „Happy­li­ca” pentru ca ei să se poată simți asemenea unor vedete la orice plimbare.

Tot în cadrul campaniei, acesta va implica diferiți artiști români, ba­zîn­du-se de asemenea pe sprijinul vedetelor care tocmai au devenit mame, și prin intermediul cărora și-a obținut numele de „Pri­ma Bonă a Țării”, titlu primit după aventurile trăite în compania copiilor Nicoletei Luciu. De asemenea, Mă­ru­ță spune că se bazează și pe votul iu­bi­torilor de animale care i-au urmărit emisiunile și care l-au apreciat pentru iu­birea față de „găini, oi, vaci sau mă­gari.”

Candidatura fictivă promovată de Cătălin Măruță reușește să împuște mai mulți iepuri dintr-o lovitură. Într-o primă fază destinde telespectatorii ca­re sînt deja suprasaturați de promisiunile politicienilor și, pe spinarea acestora, îi asigură moderatorului un număr și mai mare de simpatizanți.

Autor:

Mădălina OLARIU

Secretar general de redacție Opinia studențească, student în anul I master la Departamentul de Jurnalism și Științe ale Comunicării de la UAIC.

Adaugă un comentariu

Opinia studențească este o revistă săptămînală de actualitate, reportaj şi atitudine studenţească, editată de studenţi ai Departamentului de Jurnalism şi Ştiinţe ale Comunicării de la Universitatea Alexandru „Ioan Cuza din Iași”. A fost înfiinţată în 1974 și continuă tradiția școlii de presă de la Iași.

Căutare

Back to Top