Știrile de pe Facebook
Mai plați ca ecranul 11 aprilie 2016 Niciun comentariu la Știrile de pe Facebook 18Două posturi de televiziune din România au lansat programe de promovare a principalelor jurnale de știri prin intervenții live pe rețeaua de socializare Facebook. Mass-media tradițională își adaptează programele de știri după noile tendințe puse la dispoziție de social media.
Joi, 7 aprilie, prezentatoarea știrilor ProTV, Andreea Esca, a avut prima intervenție în direct pe pagina de Facebook a Știrilor ProTV. Astfel, prezentatoarea știrilor intervenit cu o transmisiune din redacția de știri a postului de televiziune, în timpul căreia a intervievat jurnaliștii ProTV în legătură cu principalul subiect al zilei.
„Vrem ca informațiile noastre să ajungă la cît mai mulți oameni, prin toate canalele media de care dispune astăzi comunicarea. Și vrem sa ele să ajungă cît mai simplu, direct, repede, normal, la cei interesați. Live-ul pe Facebook din redacția știrilor este o invitație la noi acasă, pe care o facem milioanelor de oameni care ne urmăresc”, a spus Andreea Esca despre noua modalitate de prezentare a principalelor subiecte ale zilei.
De asemenea, emisiunea „Românii au talent” din grila de programe a ProTV-ului a fost promovată de Pavel Bartoș, unul dintre prezentatorii emisiunii, care a avut o transmisiune live pe pagina de Facebook a emisiunii cu doar cîteva ore înainte de începerea programului de divertisment, difuzat în fiecare zi de vineri, începînd cu ora 20.30.
Aceeași practică a fost pusă în aplicare și de televiziunea publică. Vineri, 8 aprilie, Televiziunea Română (TVR) a dat startul promavării principalului jurnal de știri al zilei live pe Facebook.
Astfel, prezentatorul Telejurnalului de weekend, Radu Tudor, a enumerat principalele subiecte din Telejurnalul orei 20.00 printr-o intervenție pe pagina de Facebool a Știrilor TVR începînd cu ora 18.00, urmată de o altă intervenție la ora 19.30.
Potrivit prezentatorilor, posturile de televiziune își adaptează metodele de promovare după cerințele pieței și rezultatele pe care le obțin în urma transmisiunilor prin intermediul rețelelor de socializare îi încurajează să continue.
Adaugă un comentariu