Cu imaginația la sală
Pastila de după 23 noiembrie 2016 Niciun comentariu la Cu imaginația la sală 13
Nu cred c-am fost vreodată adepta verii și-a unui soare care să te facă să mori prăjindu-te în chinuri, undeva pe o plajă. Nu mi-am dorit ape sărate și nici vacanțe pe malurile vreunui ocean sau ale vreunei mări. Cînd am renunțat la aplicația care-mi alunga reclamele, m-am trezit că încep să aud din ce în ce mai des, o voce care-mi tot spunea din laptop – „Îți merge mintea la rece”. Și-am făcut cone-xiunea. Nu mai conta că era la bere, conta că mi se potriveau, în sfîrșit, lucrurile. Am zis „Doamne, în sfîrșit cineva!”. Pe lîngă c-auzisem ceva referitor la minte, și nu la aspect, am conti-nuat să bat cîmpii și să las în urmă tot sensul pe care l-au primit cuvintele astea de la cei care-or fi gîndit sloganul de produs și m-am tot învîrtit în jurul lui. „Ei, ca să vezi!” – îmi tot ziceam prin cameră și lăudam, în sinea mea, o așa minte sclipitoare.
Nu știu nici azi de unde-am căpătat mania asta a scosului din context a tuturor sloganurilor de campanii, dar mereu am adunat în jurul lor tot felul de povestioare, privite din cu totul alte unghiuri decît s-ar fi cuvenit, conform normalității. Știu că-n jurul celor de la „Alka”, care parcă reinventaseră atunci prăjiturile de casă, mi-am bătut capul vreo două săptămîni, încercînd să mă prind de ce tot spun cînd taie din pandișpan „Pentru că lucrurile au evoluat”. Am luat-o de la Big Bang încoace, pas cu pas, și nici în ziua de azi n-am găsit evoluția bucății de prăjitură, de-acasă din cuptor, în ambalajul de pe raft.Cînd am văzut că nu se poate, am scos-o din context și m-am gîndit la evoluție, băgînd cuvîntul în tot felul de contexte și-ncercînd să-l descîlcesc și trag înapoi după mine.
Din toată bătaia asta de cap, nu m-am ales cu mare lucru.
Mi-am reglat mușchii imaginației și cam atît. Îmi prinde bine, însă, și-acum uneori, cînd văd o sticlă de Cola, mă gîndesc imediat la „Deschide și savurează magia” și-o iau pe cîmpii cu zîne, prințese și-alte minuni aduse la viață. Sînt sigură, totuși, că asta-i o magie a sensului, nu a unui brand american.
Adaugă un comentariu