Apă de la Gaga
Punctul pe VIP 3 decembrie 2012 Niciun comentariu la Apă de la Gaga 2Lady Gaga, pe numele ei real Stefani Joanne Angelina Germanotta, își va pune amprenta asupra unui produs „obișnuit”, lansînd în curînd un brand de apă plată îmbuteliată. Promovarea campaniei va fi coordonată de echipa ei de creație „Haus of Gaga”, costul estimîndu-se la cîteva milioane de dolari. Momentan, totul este ținut în mare secret, atît numele mărcii cît și forma sticlelor în care va fi apa plată.
„Știm doar că noul brand de apă plată va fi lansat în viitorul apropiat.
Nimeni nu a văzut deocamdată prototipul acelor sticle. Apa plată «Gaga» reprezintă un proiect aflat în pregătire de mai multe luni, iar acum se apropie cu pași mari ziua în care va fi făcut anunțul despre această lansare”, a relatat o sursă pentru New York Daily News.
Prin acest proiect, artista intenționează să intre pe piața produselor destinate stilului de viață sănătos, încercînd sa fie un exemplu pentru fanii ei și nu numai. Acțiunea cîntăreței vine după ce a recunoscut că s-a îngrășat cu aproape 12 kilograme, de cînd părinții ei, Joseph și Cynthia Germanotta, au deschis un restaurant – Joanne Trattoria, la New York. Nu se știe dacă acel local este cauza exactă, Lady Gaga declarînd de curînd că în trecut a suferit de tulburări de alimentație. Presa americană însă, susține cu răutate, că ar putea fi o simplă strategie, noul brand de apă plată reprezentînd un plan benefic pentru cîntăreața americană în vîrstă de 26 de ani.
Se pare că Lady Gaga vrea să dea lovitura în toate domeniile, întrucît în urmă cu o lună și-a lansat propriul brand de parfumuri numit „Fame” (n.r.:Faimă), reușind să reproducă în tocmai stilul extravagant, fiind primul parfum negru din istorie care, odată pulverizat, devine incolor. Lansarea unui parfum sub semnătura artistei, Lady Gaga, nu putea fi una obișnuită, ea încercînd mereu să șocheze prin stilul excentric. Evenimentul a avut loc la Muzeul Guggenheim din New York, unde cîntăreața și-a făcut apariția într-o caleașcă ce a avut forma sticlei noului „Fame”, iar invitații au găsit-o pe aceasta într-o capsulă – ou.
Mare ar fi mirarea ca lansarea apei plate îmbuteliate să fie una obișnuită, atunci sigur vom rămîne uimiți. Numele și forma sticlei nu vor conta foarte mult atîta timp cît apa nu va fi neagră.
Andreea PATRAȘCU
Adaugă un comentariu