Marijuana, secretul succesului

Punctul pe VIP Niciun comentariu la Marijuana, secretul succesului 13
Marijuana, secretul succesului

Cîntăreața Rihanna va lansa la în­ceputul anului 2016 produse pe ba­ză de marijuana. A anunțat la e­ve­nimentul Cannabis Cup, organizat în Jamaica, că noul brand va con­ține multe sortimente de marijua­na adăugate în diferite produse a­limentare sau vîndute în stare bru­tă. „Marihanna by Rihanna este cu adevărat primul brand de ca­nna­bis din lume care ajunge în «mainstream», iar eu sînt mîndră să fiu un pionier în acest domeniu”, a de­cla­rat cîntăreața în cadrul evenimentului.

Alături de Snoop Dog, The Wee­knd și cîntărețul de muzică country, Willie Nelson, aceasta a dorit să intre pe piața economică comercializînd marijuana într-un mod le­gal prin deschiderea unui lanț de magazine care vor vinde propriul brand. Convinsă de faptul că dro­gul aduce beneficii consumatori­lor, Rihanna își dorește ca pe viitor să reu­șească să distribuie și pe piața far­maceutică medicamente și u­le­iu­ri care să conțină această plantă. „Marihanna este o flacără care i­lu­mi­nează calea pentru această industrie”, a mai menționat cîntăreața.

Stilul excentric al Rihannei a atras atenția oamenilor încă de la în­ceputul carierei sale. Devenind de­ja o semnătură pentru ea, cîn­tă­rea­ța în vîrstă de 27 de ani, a avut me­reu un stil vestimentar ie­șit din comun. La începutul fie­că­rui an își mai mărește conturile lan­sînd cîte ceva pe piața sub sem­nă­tu­ra ei. Fie că sînt parfumuri, bijuterii, haine sau produse ce conțin ca­nnabis, ori­ce este semnat de ea vin­de, iar fa­nii abia așteaptă să cumpere.

Cîn­­tă­rea­ța a spus că produsele vor fi dis­ponibile pentru început în ma­ga­zinele din patru state a­me­ricane: A­laska, Oregon, Washington si Colorado, urmînd ca mai apoi, în fun­cție de reacția clien­ți­lor, să fie disponibile în mai multe state.

Autor:

Beatrice Juravle

Redactor şi şef de departament la „Opinia studențească”, studentă în anul al III-lea la Catedra de Jurnalism și Științe ale Comunicării de la Universitatea „Alexandru Ioan Cuza“.

Adaugă un comentariu

Opinia studențească este o revistă săptămînală de actualitate, reportaj şi atitudine studenţească, editată de studenţi ai Departamentului de Jurnalism şi Ştiinţe ale Comunicării de la Universitatea Alexandru „Ioan Cuza din Iași”. A fost înfiinţată în 1974 și continuă tradiția școlii de presă de la Iași.

Căutare

Back to Top