Pizza în tonuri de mov
Opinii 12 martie 2013 Niciun comentariu la Pizza în tonuri de mov 1În zilele în care ești sătul de agitația și fast-food-ul ce domnesc la Palas Mall, Pizzeria Domnească poate fi o alegere bună și se află la doar cîțiva pași de Palatul Culturii. Nu ai cum să nu o găsești, felinarele ce străjuiesc curtea interioară fiind un bun semn de orientare pentru cei mai puțin descurcăreți. În plus, îl auzi pe Freddie Mercury cu-al său „I want to break free” încă de pe partea cealaltă a drumului, datorită difuzoarelor amplasate la exterior.
Pizzeria Domnească poate fi locul pe care îl alegi atunci cînd mîncarea de acasă s-a terminat de mult. Prețul unei pizza este cel pe care îl întîlnești de regulă în majoritatea restaurantelor din oraș, adică între 11 și 27 de lei, variind în funcție de mărimea blatului ales. Localul vine cu o noutate: pizza este preparată la cuptor pe lemne, așa cum este specificat în meniu. În ceea ce privește răcoritoarele, acestea nu sînt scumpe, 5 lei fiind prețul pe care îl plătești pentru o Cola, Fanta sau Sprite, în timp ce fresh-ul sau limonada te fac să scoți dublu din portofel.
Chiar dacă peretele dinspre stradă este din sticlă, poți ronțăi blatul crocant cu poftă, pentru că nimeni din exterior nu te poate vedea, fiindcă geamul este fumuriu. În schimb, tu poți să asiști detașat la întreaga forfotă de afară, fiind în același timp ferit de zgomotul roților de tramvai sau al țevilor de eșapament înfundate. Scaunele moi și canapelele care îndeamnă la relaxare te fac să mai pierzi ceva timp prin local. Nici mixul de melodii molcome nu te va pune pe fugă, contribuind în egală măsură la atmosfera liniștită.
Dacă îți arunci ochii prin încăpere, vei descoperi că peretele de sticlă, alături de cel cu aspect de piatră, oferă o imagine neobișnuită, de cavernă rătăcită în inima orașului. Aceasta însă nu strică tonul de armonie, la care se înscriu și chelnerii, care poartă, ca semn distinctiv, o cămașă liliachie, asortată cu lustrele din local. Se pare însă că spiritul flăcării violet nu i-a cuprins, din moment ce sînt singurii care împrăștie energii negative la contactul cu clienții.
Ana SIPOȘ
Adaugă un comentariu