Microsoft intirzie cu anii
Primul răcnet 1 aprilie 2008 Niciun comentariu la Microsoft intirzie cu anii 6Cu totii am avut macar o data probleme cu sistemul de operare, si nu o singura data am stat linga telefon in speranta ca cineva de la biroul de relatii cu clientii ne va asculta problema. Un blogger din S.U.A. sustine ca, pentru a i se raspunde unei plangeri, Microsoft a avut nevoie de nici mai mult nici mai putin de zece ani, apelul fiind facut de catre acesta in 1998.
Acesta, cunoscut doar ca Bic, povesteste cum parintii sai au tras o sperietura groaznica atunci cind au fost contactati telefonic in data de 8 ianuarie, in jurul orei 23. Fiind o ora tirzie, acestia au hotarit sa nu raspunda, lasind robotul sa preia apelul. Mesajul venea din partea biroului de relatii cu clientii al Microsoft, care vroia sa afle daca problema reclamata a fost rezolvata.
Insa era o singura problema: Bic se mutase din casa parintilor cu ani in urma. Ca parinti grijulii, si-au anuntat fiul in legatura cu mesajul primit, acesta crezind initial ca este vorba de o gluma. Gindindu-se mai bine, Bic a inceput sa creada ca mesajul era pe bune, avind in vedere ca telefonase de doua, poate chiar de trei ori la Microsoft, dupa cum spune si pe blog-ul sau. Acesta isi aminteste ca, in urma cu un an sau doi, sunase la Microsoft si ca raspunsul l-a primit a doua zi. Cu toate acestea, Microsoft nu a dat dovada de aceeasi grija in urma cu zece ani, cand Bic a sunat prima data.
Bic a gasit pina si o explicatie pentru ceea ce i s-a intimplat. Cind a sunat prima data, pe 7 ianuarie 1998, operatoarea, in loc sa scrie in baza de date ca el sa fie sunat a doua zi, 8.01.98, aceasta a scris 8.01.08.
Suportul tehnic pentru sistemul de operare Windows 98 s-a incheiat oficial in iulie 2006, drept urmare, nu vom sti daca Microsoft a rezolvat sau nu problema (veche de un deceniu), decit poate peste alti zece ani.
Vlad BURCA
Adaugă un comentariu