Medeea Marinescu: Sînt anumite cronicărese triste care mă critică, dar am avut de atîtea ori confirmarea publicului, încît mi se pare ridicol să le bag în seamă
Microfonul de serviciu 1 martie 2011 Niciun comentariu la Medeea Marinescu: Sînt anumite cronicărese triste care mă critică, dar am avut de atîtea ori confirmarea publicului, încît mi se pare ridicol să le bag în seamă 71Mică și delicată cum este, a reușit să se strecoare cu ușurință prin strîmtorile pe care i le-a scos viața în cale. Dar a avut mereu în preajmă bărbați care i-au împrumutat cîte puțin din puterea lor. De aceea, astăzi, Medeea Marinescu nu-și dorește decît să încetinească din viteza nebună cu care se mișcă lucrurile în viața ei. Asta pentru ca să se bucure de un pian împărțit cu Luca, fiul ei, ca să se mai întîlnească o dată cu Isabelle Mergault sau să discute cu Daniel Auteuill despre copii. Pentru că, în rest, le are pe toate.
Opinia VECHE: Vă plac piersicile?
Medeea MARINESCU: Da, alea coapte mai ales. Nu răscoapte, ci alea coapte bine.
O.V.: Ați putea să-mi povestiți despre Florin Piersic de parcă ați fi singura care îl cunoaște, de parcă ați fi singura lui amică?
M.M.: Culmea, paradoxul este că el e așa cum îl vedeți și pe scenă și la televizor și la interviuri. El așa e. Nu e un alt om care să suprindă într-un alt fel. El e ca o carte deschisă, el cînd plînge – plînge, cînd rîde – rîde, așa, cu tot sufletul și fără să se ascundă de sentimentele lui. E genul de vedetă adevărată care a știut să întoarcă răsplata către public. Pentru că succesul nostru depinde de dragostea publicului, a oamenilor. Și sînt actori care se feresc, la un moment dat le e frică de publicul care i-a ridicat. Or, Florin a înțeles foarte bine lucrul ăsta. El a știut să răsplătească publicul, chiar dacă asta l-a costat foarte mult. El este genul de om care se hrănește din dragostea publicului, dar este și devorat de ea. Te și suge de energie. Îl costă foarte mult, el e epuizat după un spectacol, iar apoi el mai stă încă două ore la șuetă cu oamenii, mai dă autografe, mai face o continuare a spectacolului. Țin minte, la Galați, a stat pînă la trei dimineața cu oamenii. Erau oameni care au venit să-l vadă, să-l fotografieze, să-l invite la masă. Și el niciodată nu spune „nu”, e genul de om care nu știe să refuze.
O.V.: Dar Daniel Auteuill cum e?
M.M.: E fascinant. Și el e genul de vedetă care-și poartă foarte frumos povara asta a celebrității. În viața de zi cu zi e foarte blînd și foarte simplu, nu vrea să pară altceva decît este. La fel, am avut o surpriză foarte plăcută, pentru că e un om deschis care are foarte mult umor și care glumește mult. Are și el un copil de vîrsta băiatului meu, care s-a născut în timpul filmării. M-am văzut cu el acum, la lansarea filmului și mi-a zis: „știi ce fac eu dimineața? Eu nu pot să dorm mult și îi pregătesc biberonul lui Zach al meu, eu îi dau de mîncare, îl hrănesc”. Ditamai vedeta pregătea biberonul copilului la bucătărie.
O.V.: Cînd este un bărbat frumos?
M.M.: Un bărbat e frumos cînd e îndrăgostit, ca o femeie. Cînd e îndrăgostit și generos.
O.V.: Ce-ați învățat despre bărbați din „Je vous trouve très beau?”
M.M.: Dacă ar fi o concluzie de tras după „Je vous trouve très beau” este că trebuie să vezi dincolo de aparențe, dar asta vine odată, cred eu, cu experiența și cu vîrsta. Să ai capacitatea să vezi dincolo de vorbe. Să nu cazi în capcana primelor gesturi sau a primelor cuvinte, asta am învățat. Asta ar reieși din „Je vous trouve très beau”. Acolo, personajul este un căpcăun, un om închis, un om ciufut, un om care nu știe să zică „te iubesc”, dar care, în esență, este un om sensibil. El nu știe s-o arate și trebuie să ai răbdare ca să descoperi asta la un moment.
Ne-am spus, foarte emoționate: „uite, eu, ca o tîmpită, mă pregăteam, mă aranjam, de parcă mă întîlneam cu un bărbat”
O.V.: Filmul acesta nu este cumva metafora plecării dumneavoastră în Franța? Pentru că Isabelle Meragault v-a căutat la fel de mult și a reușit să vă aducă în Franța, pînă la urmă. Cam așa s-a întîmplat și în film.
M.M.: Nu m-am gîndit la asta. Dar, într-un fel, „ciocnirea” mea cu Isabelle Meragault a fost așa, ca o mare întîlnire, să nu zic de dragoste, pentru că nu vreau să se înțeleagă greșit, dar a fost cu siguranță întîlnirea unei mari prietenii. Pentru că eu cu Isabelle Mergault am rămas prietene și uite că după patru ani am făcut al doilea film cu ea. Ea a scris un rol pentru mine, în „Donnant, donnant”, și filmul a apărut deja în Franța și sper să apară și în România. Știu că existau discuții cu niște distribuitori din România, ca să cumpere filmul și să-l aducă aici, dar nu știu cînd se va întîmpla lucrul ăsta, anul acesta poate, sper…
Dar filmul despre care vorbim n-a fost o întîmplare, ea s-a gîndit la mine și prima noastră întîlnire, după trei ani, pentru că atît nu ne mai văzuserăm, la „Donnant, donnant”, înainte de filmări a fost așa, chiar ca o întîlnire de dragoste. Amîndouă aveam emoții. Ea mi-a spus că a stat o dimineață întreagă și nu știa cu ce să se îmbrace, eu am stat, tot așa, în oglindă și nu știam cum să-mi aranjez părul care era crescut și mi se aranja foarte prost. Îmi bătea inima foarte tare și pînă la urmă l-am prins într-o coadă stupidă. Și după aia ne-am întîlnit și rîdeam. Ne-am spus, foarte emoționate: „uite, eu, ca o tîmpită, mă pregăteam, mă aranjam, de parcă mă întîlneam cu un bărbat.”
O.V.: Vă întîlneați pentru „Donnant, donnant.” Ce urmează?
M.M.: Astea sînt la nivel de proiect, de dorință. Isabelle mi-a spus că ar vrea, ca și mine, să continuăm să lucrăm împreună, numai că trebuie să găsim o nouă poveste și ceva total diferit de ceea ce se întîmpla pînă acum. Pentru că și în „Donnant, donnant” povestea se petrece tot undeva la țară și fizionomia mea cumva amintește, aduce a „Je vous trouve très beau”. Și atunci al treilea film ne gîndim să fie ceva în cu totul alt mediu, în cu totul altă lume, în care să fiu total schimbată. Dar, sigur că vor mai trece, probabil, cîțiva ani, cum a fost și între „Je vous trouve très beau” și „Donnant, donnant”.
Eu știu că nu aș putea juca orice rol mîine în Franța
O.V.: De ce ați plecat și de ce n-ați rămas acolo?
M.M.: Isabelle la un moment dat mi-a spus ceva, după ce am terminat filmarea și mă simțeam epuizată, de obicei, după ce termini un film e obositor și epuizant, ești stors de energie, de vlagă și ai un sentiment de tristețe, de sfîrșit, deși abia atunci filmul se naște pentru spectator, dar tu ți-ai terminat munca. Deci eram foarte tristă, nu pentru că mă întorceam în România, ci pentru că terminasem un capitol din viața mea și Isabelle mi-a spus „de ce nu vii în Franța?” și i-am zis că n-am curaj. Și mi-a spus că riscul cel mai mare în viață este acela de a nu-ți asuma nici un risc.
Poate că are dreptate. Sigur că aș putea să dau răspunsuri raționale. Și anume că eu aici, de bine de rău, sînt o actriță cunoscută de public. Sigur, și în Franța am devenit o actriță cunoscută de public. Dar aici am unul al meu, am o carieră bine definită și poate că mi-a fost greu să renunț la tot și s-o iau acolo, nu chiar de la capăt, pentru că deja după două filme mari nu e chiar de la capăt, dar oricum asta ar însemna foarte multe renunțări. Acum, să nu creadă cineva că în Franța se umblă cu covrigi în coadă. Nu e așa. Și acolo, după ce ai terminat un film, trebuie să aștepți un an, doi, pînă la următorul film. Mai mult, s-ar putea ca la un moment dat să devină foarte greu, după ce faci un rol principal, important și parteneri cum sînt Michel Blanc sau Daniel Auteuill care sînt emblematici în Franța, sînt cei mai mari actori francezi la ora actuală, alături de Depardieu, să te menții. E foarte greu, următorul proiect ar trebui să fie la același nivel. Or, trebuie să trăiești între două filme și acesta este riscul căruia te supui. Iar eu nu mi l-am asumat după primul film, cînd nu aveam un copil, iar acum lucrurile sînt și mai complicate, pentru că avînd un copil ai responsabilitatea familiei tale, trebuie să-ți permiți multe lucruri, în primul rînd pentru copilul tău. Și nu mi-am luat acest risc.
Mai e o problemă: eu nu sînt o vorbitoare foarte bună de limbă franceză. Eu am învățat franceza la primul film și mai vorbesc și acum cu greșeli. Eu sînt o actriță care are accent și mi l-am păstrat, deși am lucrat cu un coach francez. Pentru al doilea rol trebuia să vorbesc mult mai bine, dar accentul s-a păstrat. Știu că nu aș putea juca orice rol mîine în Franța. Sînt întodeauna mai mult semne de întrebare. Nu zic că poate dacă aș fi rămas acolo, poate că ar fi evoluat foarte bine cariera mea. Nu consider că întorcîndu-mă aici a rămas o ușă închisă acolo. Ușa n-a rămas închisă.
Sînt producători care mă cunosc, am un agent în Franța care se ocupă de mine și aștept. Nici la Hollywood marii actori nu termină un film și îl încep pe celălalt, au o perioadă de așteptare. Diferența e că ei au casele acolo, iar eu ar trebui să-mi închiriez un apartament.
O.V.: Vedeți actoria ca pe o meserie. Cînd ați recunoscut-o?
M.M.: Păi, trebuie să vezi așa. Pînă pe la 18 ani o vedeam ca pe o joacă, o mare pasiune, o lume fantastică, dar după aia îți dai seama că e o profesie din care trebuie să te hrănești, să cîștigi bani, să trăiești de pe urma ei. Nu poți să trăiești în nori, n-ai cum, nu te lasă societatea. Și atunci cînd mai ai și o casă și un copil, lucrurile devin extrem de clare. Într-un fel e foarte greu de manevrat corabia asta, să știi ce compromisuri să faci, în ce limite să le faci. Pentru că pe de-o parte ai nevoie să joci, ca să trăiești din profesia ta, pe de altă parte e bine să nu faci orice numai de dragul de a cîștiga bani, pentru că la un moment dat drumurile se vor restrînge, se vor închide și vei face numai un anumit gen de roluri.
Ca să mă descurc cu lucrurile imediate, am nevoie de ajutor, de protecție
O.V.: Cum v-ați dezvoltat acest simț al limitei?
M.M.: Cred că s-a dezvoltat așa, rațional, în timp. Pentru că am fost pusă în anumite situații, încă de pe vremea cînd eram studentă și profesorul meu, Florin Zamfirescu, ne spunea că ne definesc opțiunile pe care le luăm. Mi s-a întîmplat chiar în anul al II-lea de facultate să fiu chemată pentru o emisiune la televiziune, o emisiune de un fel de divertisment, chiar în noaptea de Revelion. Era, desigur, tentant să apari, să te vadă o țară întreagă în noaptea de Revelion și financiar era bine. Numai că citind scenariul mi-am dat seama că era o oroare acel text, era sub limita decenței. Chiar dacă eu inițial am zis „da”, mi-am dat acceptul verbal fără ca să citesc scenariul, m-am îngrozit și am refuzat. Știu că l-am sunat și pe profesorul meu, Florin Zamfirescu și mi-a zis: „păi, copile, ce faci? Trebuie să te gîndești înainte de a spune ceva”. Am refuzat și acela a fost primul moment în care aveam nevoie de bani, aveam nevoie să fiu văzută, dar mi-am zis că drumul meu ar fi luat o întorsătură foarte rea dacă acceptam atunci. Și după aia, pe parcurs am mai început să refuz, chiar dacă nu-mi ajungeau banii. Sigur, nu eram muritoare de foame, nu vreau să mă pun în postura unui om care e disperat, care trebuia să plătească o chirie sau să hrănească un copil și atunci ar face orice. N-am fost niciodată în postura asta. Am avut nevoie de bani și totuși am refuzat. În timp, lucrurile s-au decantat și ofertele care au venit spre mine au fost un anumit tip de oferte. S-au filtrat pentru că și eu, în primă fază, le-am filtrat. Și atunci lumea spunea „las-o pe Marineasca, pentru că ea nu face chestia aia”. Și a fost bine.
O.V.: Și Florin Zamfirescu vă spunea „copilă”.
M.M.: Da, cred că și bărbații din jurul meu m-au protejat. Probabil că atrag genul de bărbat protector. Chiar și partenerul meu de viață de acum, care-i foarte tînăr, îmi acordă genul ăsta de protecție, de grijă. Deși, dincolo de aparența fizicului meu, sînt un om foarte matur și responsabil și asta îmi dă o anumită tărie de caracter. Sînt un om răzbătător, nu mă pierd ușor. Dar la nivel social, ca să mă descurc cu lucrurile imediate, am nevoie de ajutor, de protecție, de cineva mai cu putere.
O.V.: Vă doriți să evadați din rolul Mirabelei?
M.M.: Niciodată. Pentru că asta a fost o mare șansă a vieții mele, m-a ajutat tot timpul pe parcursul anilor. Mirabela a fost un personaj văzut de un public foarte mare, a fost personajul unei generații care acum are copii. Eu mi-am cîștigat simpatia publicului datorită acestui rol. Să mă dezic de el? Niciodată nu pot face asta. Mai ales că el mă reprezintă foarte mult, el e o parte din personalitatea mea. Și eu am crescut cu Maria Mirabela. Am crescut cu povara bună a acestui personaj. Mai mult, cred că asta ar trebui să i se întîmple oricărui actor. Uite, lui Florin Piersic toată lumea îi mai spune „Mărgelatu’”. E un personaj pe care l-a făcut acum mai bine de 30 de ani, el a mai făcut filme și înainte, și după, dar i-a rămas amprenta asta. Se întîmplă, așa cum Anthony Quinn a rămas cu amprenta lui Zorba Grecul. Și ăsta e un lucru bun. Dacă reușești să rămîi în conștiința unui public mai mult de 30 de ani, ai un rol pe care și-ar dori să-l întîlnească orice actor. Asta înseamnă, după părerea mea, adevăratul succes. Că am avut alaltăieri succes și peste o lună lumea m-a uitat. Ăsta nu e succes, e o întîmplare. Așa că mie-mi place să fiu Mirabela.
O.V.: Apropo de bărbații din viața dumneavoastră, Luca i-a pus în umbră?
M.M.: Luca a pus în umbră toți bărbații din viața mea. Are o personalitate extraordinară și are numai un an și opt luni. Taică-său spune că îmi seamănă mie. Acum două dimineți l-am rugat pe tatăl lui să mă lase să dorm mai mult, pentru că aveam spectacol seara, după aia veneam la Iași, mă întorc cu trenul noaptea, a doua zi dimineață am o piesă la radio și seara am spectacol la Național, plec din nou la Pașcani, așa sînt toată săptămîna. Și am zis: lasă-mă dimineață, cînd se trezește Luca, să dorm. Și atunci cînd mi-a închis ușa la dormitor, îl aud prin ușă și îl recunosc, pentru că băiatul meu cînd vrea ceva, strînge din pumni și strigă „ma-ma!”. E foarte imperativ. Și i-am deschis ușa și a fost foarte mulțumit, a venit în brațe. Chiar pe 30 decembrie, la concertul dat în onoarea Angelei Gheorghiu am fost invitată și am zis că am să-i cînt ceva Angelei. Și trebuia să repet acasă și puștiul meu venea în brațe, vedea că eu cînt la pian și venea să cînte el în locul meu. El își cere dreptul de a fi centrul atenției. Îl cere imperativ și ăsta e felul lui de personalitate.
O.V.: Cum v-ați împăcat cu rolul de mamă în primă instanță?
M.M.: E un rol pe care-l înveți, îl descoperi pe drum. Eu am citit cărți de psihologie, de reguli de creștere a copilului, o grămadă de lucruri. Pînă și Confucius are niște teorii despre părintele bun. Pînă la urmă e o chestie care pornește instinctiv și pe care o descoperi împreună cu copilul tău. Se declanșează ceva în tine. Eu redescopăr, alături de copilul meu și mă minunez de minunea care înseamnă maternitate. De unde știe copilul meu să-mi zică „mamă” și tatălui să-i spună „tată”? Eu nu i-am spus niciodată „spune-mi mamă” și totuși, într-o zi el s-a trezit spunîndu-mi „mama”. De unde știe? Sînt niște lucruri care depășesc logica și înțelegerea rațională. Băiatul meu mă simte cînd sînt în apropiere.
La noi, de multe ori s-a confundat notorietatea cu valoarea
O.V.: Cum vă raportați la termenul de vedetă?
M.M.: Cu teamă. Pentru că termenul a fost utilizat de multe ori, s-a perimat și a fost atribuit pe nedrept unor starlete sau persoane cu notorietate și oamenii confundă statutul de star cu cel al unui om cu notorietate. Poți să ai notorietate și pentru că ai făcut niște lucruri nu neapărat frumoase, dar ai notorietate și te recunoaște lumea pe stradă. Asta nu-ți conferă nici o valoare și la noi, de multe ori, s-a confundat notorietatea cu valoarea. Or, statutul de vedetă ar trebui să presupună valoare și o anumită personalitate
Pe de altă parte, adevăratele vedete, cum e și Florin Piersic, au o carieră uriașă în spate, cu care eu încă nu mă pot lăuda, eu sînt încă în drum spre ceva. Sigur că mi-aș dori să fiu acea vedetă, în adevăratul sens al cuvîntului. Dar ca să atribuim statutul ăsta de vedetă, trebuie să avem foarte mare grijă. Trebuie să ai și popularitate, dar presupune o acumulare de lucruri valoroase pe care le-ai dat societății și care îți dau acest drept, să fii vedetă. De asta mi-e frică, pentru că de multe ori a fost folosit fără măsură.
O.V.: Ce provocare profesională vă doriți, vă cunoașteți limitele?
M.M.: Niciodată nu poți să știi cît de departe poți merge și de cele mai multe ori tindem să greșim, pentru că avem propria noastră imagine despre noi. Se poate întîmpla ca eu să cred că nu pot juca un anume rol și să vină un regizor genial și să-mi ofere ceva din care să iasă un rol foarte mare.
O.V.: Vi s-a întîmplat pînă acum?
M.M.: În teatru nu. Dar în film mai curînd. În „Je vous trouve très beau” nu știu dacă mă vedeam eu, fata educată, pianistă, mă vedeam într-o zonă din asta, așa, la țară, ocupîndu-mă de treburile gospodărești. Dar am putut s-o fac și păream de acolo. Sînt roluri mari pe care aș vrea să le fac din Shakespeare sau din Ibsen. Și piesa de azi face parte din încercările care mi-au fost date.
O.V.: Ați face o Nora?
M.M.: Da, ăsta e un rol la care m-am gîndit. Pe ăsta mi-ar plăcea să-l fac și am încredere că pot să-l fac. În rest, mi-ar plăcea foarte mult să întîlnesc regizori excepționali, care să-mi dea acel rol la care nu m-am gîndit niciodată.
O.V.: Credeți că v-ați născut în epoca potrivită?
M.M.: Cîteodată mă gîndesc că e un singur lucru care mă deranjează în epoca asta: viteza. Trăim într-un secol al vitezei, în care totul se succede prea repede și din cauza asta nu avem timp să trăim. Ajungem să patinăm pînă și pe sentimente, nu avem timp să suferim, n-avem timp nici să fim fericiți, pentru că sînt evenimente care se succed unul după altul și la care trebuie să fim prezenți. Și atunci poate că mi-ar fi plăcut să trăiesc în anii ’30. Dar eu văd întotdeauna partea plină a paharului.
O.V.: Există lucruri pe care le-ați pierdut în această viteză?
M.M.: Simt că mi-e frică de timp, mi-e teamă de timp.
O.V.: Vă este frică să îmbătrîniți?
M.M.: Nu în sensul ăsta. Mi-e teamă că timpul trece foarte repede și că ar fi foarte multe lucruri pe care mi-ar plăcea să le fac și nu le cuprind pe toate. Poate că ar trebui să am mai mult timp, dar am fost un om care am muncit foarte mult și am fost mulțumită că am avut șansa să muncesc, pentru că unii ar vrea să muncească și n-au avut ocazia. Dar n-am avut timp să fiu romantică. Să mă plimb cu barca cu un iubit sau să mergem la filme de dimineață pînă seara și să mîncăm popcorn. De asta mi-e teamă, că timpul trece foarte repede și aș vrea să fac mult mai mult decît reușesc să fac. Nu mi-e teamă de îmbătrînire. Am și norocul fizic să fiu foarte mică de statură și lumea întotdeauna mi-a dat o vîrstă mai mică decît cea pe care o am, de aceea n-am suferit din cauza asta niciodată. Iar acum, avînd un copil mic, mi se pare că am întinerit cu el, culmea. Trebuie să mă joc cu el, îmi cere să fiu la nivelul lui, la mintea lui și asta mă întinerește. Nu mi-e frică de îmbătrînire, mi-e frică de singurătate în schimb. Pentru că văd în jurul meu oameni pentru care bătrînețea înseamnă singurătate și asta mi se pare cea mai grea povară: să fii singur.
O.V.: Aveți o teorie interesantă despre criza economică și identitatea noastră culturală.
M.M.: Da! Eu mă uitam și la mine, aveam o perioadă cînd îmi petreceam timpul mergînd prin magazine și cumpărînd. Pînă și-n farmacii mergeam să cumpăr vitamine, nu le foloseam niciodată, dar eu le cumpăram. Era un mod de a mă relaxa. Sigur că vine criza și banul capătă altă valoare. Și criza cu toate temerile ei aferente te obligă să te întorci mai mult spre tine, spre lucruri simple. Nu mai ai atît de mulți bani, să ieși din casă și poate începi să citești, să stai de vorbă cu tine. În loc să ai bani să cheltuiești în nu știu ce loc, poți merge la teatru, biletul e încă accesibil. Asta e partea pozitivă a crizei. La un moment dat te întrebi cîte iaurturi poți mînca? Cîte rochii poți purta într-o viață? Și asta spune un om care are o garderobă plină de rochii. Dar am început să le dau în fiecare an. Doar dacă e o rochie care înseamnă ceva din punct de vedere sentimental o păstrez.
O.V.: Aveți cultura îndoielii de sine?
M.M.: În limite rezonabile. Cred că un atribut totuși al inteligenței constă în îndoială. Un om care consideră că știe tot e un om terminat. Mie mi-e frică să am senzația că știu tot. Dar să te îndoiești prea tare și să fii prea nesigur de tine mi se pare iarăși a fi un defect și nu vreau să pornesc la un moment dat excesiva modestie, pe care eu o asociez cu ipocrizia la unii oameni. Înseamnă că ești prost dacă nu ești conștient de unele calități ale tale.
O.V.: Credeți că ați fost criticată vreodată prea dur?
M.M.: Critici în particular am primit și sînt deschisă, chiar dacă nu-mi fac plăcere. Mă ajută să merg mai departe. Din păcate, am avut parte de pseudocritici, care nu erau decît niște revărsări de orgolii din partea unor femei cu frustrări. Culmea, de obicei femeile mi le-au adresat. Cunoscînd acele femei și cunoscînd raportul meu cu acele femei, criticile lor veneau dintr-o imensă frustrare care nu putea fi susținută cu argumente. La început m-am înfuriat și acuma rîd, nu merită să le iau în seamă. Din păcate sînt foarte multe în tagma cronicăreselor, femei care și-au adunat de-a lungul vieții nemulțumiri proprii.
O.V.: Bărbații n-au frustrări?
M.M.: E știut, în general, că bărbații sînt niște persoane mai echilibrate în a se exprima. Femeile sînt mai isterice. Sînt anumite cronicărese triste care mă critică. Poate că m-ar fi atins dacă eram foarte tînără, la început de carieră, necunoscută de public. Dar am avut de atîtea ori confirmarea publicului, încît mi se pare ridicol să le bag în seamă.
O.V.: Personajul cărei povești sînteți?
M.M.: Sînt Degețica. Că sînt mică și toată lumea m-a văzut întotdeauna ca pe o fetiță mică, dar acest lucru are și avantaje.
Anastasia CONDRUC
Adaugă un comentariu