Pro TV te îndeamnă să votezi

Mai plați ca ecranul Niciun comentariu la Pro TV te îndeamnă să votezi 35
Pro TV te îndeamnă să votezi

Pentru a încuraja participarea la votul de pe 26 mai, cînd vor fi alegerile europarlamentare, postul de televiziune Pro TV a lansat campania E.U. Yes la vot pe 29 aprilie 2019. Realizatorii campaniei vor să informeze audiența cu faptul că participarea la vot este o acțiune importantă, atît pentru viitorul țării, cît și pentru viitorul Uniunii Europene (UE).

Prin urmare, în fiecare zi pînă la alegeri, la știrile Pro TV de la ora 19:00, sînt difuzate reportaje și materiale informative regăsite totodată și pe siteul oficial, care vor accentua importanța participării românilor la trimiterea reprezentanților în Parlamentul European. De asemeanea, telespectatorii sînt informați cu privire la modul de funcționare a principalelor instituții europene. Reporterii E. U. Yes la vot sînt Rareș Năstase și Camelia Donțu, iar materialele pe care le realizează au la bază întrebarea „Pe cine trimitem la Bruxelles?”.

Seria de reportaje făcute atît în țară, cît și peste hotare transmit analiza unor modele de locuri și afaceri care s-au dezvoltat datorită fondurilor europene, dar și a unor oameni care au înțeles cum se pot bucura că sînt cetățeni cu drepturi depline în UE. Pe de altă parte, campania prezintă și poveștile românilor care muncesc peste hotare și care și-au construit un viitor într-o țară străină, dar și a celor ce s-au întors și au reușit să își facă un viitor în țară.

„Vrem o Românie în care democrația, dreptatea și justiția prevalează și nu sînt îngrădite, unde statul de drept este respectat. Trebuie să fim conștienți de unde am plecat, dar și unde ar trebui deja să fim. Trebuie să înțelegem cum să ne fie mai bine în UE. Să nu mai privim în curtea altor popoare și să spunem că la noi nu se poate, pentru că se poate. Ieșim la vot ca să nu votăm prin absență, ca să beneficiem pe deplin de tot ce ne conferă statutul de cetățean al unui stat membru, ca să trăim civilizat într-o normalitate la noi acasă”, este îndemnul campaniei lansate de Pro TV.

Printre reportajele deja difuzate la TV se numără un material despre cum s-au atras fonduri europene pentru dezvoltarea viticulturii, o ramură importantă a agriculturii din România. La fel, a fost prezentată povestea unei comune care s-a dezvoltat încet, cu bani europeni, iar acum atrage investiții atît naționale cît și internaționale și noi locuitori. Pe de altă parte, au fost difuzate reportaje despre oameni care, prin muncă și implicare, au reușit să obțină fonduri europene și să schimbe situația din localitățile în care trăiesc. Pe lîngă prezentarea unor modele, audiența este informată și despre alte proiecte europene care urmează să fie implimentate pentru a ridica standardele de trai.

Campania a lansat și mici spoturi, în care vedetele Pro TV și, mai nou, cunoscuți vloggeri din România, îndeamnă oamenii să iasă la vot. Postul de televiziune a mai avut o campanie similară acum cinci ani cînd au avut loc alegerile prezidențiale și a avut acelați scop – de a atrage cît mai mulți români la urnele de votare.

Text de Victoria SUCITU

Autor:

Opinia Studențească

Revistă săptămînală de actualitate, reportaj și atitudine studențească, editată de studenți ai Departamentului de Jurnalism și Științe ale Comunicării de la Universitatea Alexandru „Ioan Cuza din Iași”.

Adaugă un comentariu

Etichete:

Opinia studențească este o revistă săptămînală de actualitate, reportaj şi atitudine studenţească, editată de studenţi ai Departamentului de Jurnalism şi Ştiinţe ale Comunicării de la Universitatea Alexandru „Ioan Cuza din Iași”. A fost înfiinţată în 1974 și continuă tradiția școlii de presă de la Iași.

Căutare

Back to Top