Rătăciți în Televiziune
Mai plați ca ecranul 15 noiembrie 2015 Niciun comentariu la Rătăciți în Televiziune 4Nici nu a început bine emisiunea „Șerif de România” de pe Antena 1 că au și apărut zvonuri despre cine a cîștigat concursul și premiul. Cu toate acestea show-ul merge mai departe și îi plimbă pe participanți, 12 vedete din România, prin Bucegi, Deltă, Maramureș, Nordul Moldovei și zona Rucău-Bran chinuidu-i cu probe. Pentru bani, bineînțeles, 10.000 de euro. Aceste probe care testează rezitența, dexteritatea, rapiditatea de a rezolva un puzzle sînt inspirate din concursul „Survivor”, construit într-un fel pe aceeași idee. Două echipe abandonate în sălbăticie se luptă pentru supraviețuire. Cel care reușește să creeze cea mai bună strategie și rezistă 40 de zile primește un milion de dolari. Însă aici participanții sînt oameni obișnuiți sau fani ai emisiunii. Antena 1 se bazează prea mult pe vedetele ei. Tot ce se difuzează în momentul de față pe acest canal conține cîte o vedetă „abonată” la Antenă.
Totuși, ca să se creadă că și-au creat un format propriu cei care au gîndit „Șerif de România” au schimbat unele lucruri. De exemplu vedetele nu au fost abandonate în sălbăticie fără mîncare și fără un acoperiș, ci au fost cazate într-o unitate militară special amenajată. Aveau un pat unde să doarmă și nu erau amenințați de diverși gîndaci și de ploaie. Astea da condiții vitrege. Într-un astfel de cadru, după două episoade, două vedete s-au accidentat.
În România s-au mai produs două emisiuni după acest model: „Rătăciți în Panama” de pe Kanal D și „Sînt celebru, scoate-mă de aici!” difuzată pe ProTv. Acestea nu au dus-o prea bine la nivel de audiență și credibilitate, de aceea, nici nu s-a mai discutat despre filmarea sezonului al doilea. Aceeași soartă o să o aibă și „Șerif de România”, mai ales pentru că numele cîștigătorului, Vladimit Drăghia, s-a scurs pe internet.
Producătorii ar trebui să mai investească o sumă de bani pentru a reface ultimele episoade, pentru a schimba finalul și cîștigătorul. Elementul de noutate s-a evaporat. Cea mai mare surpriza pe care ar putea s-o facă cei de la Antena 1 telespectatorilor ar fi să cumpere formatul emisiunii „Survivor”. În acest fel ar avea și ei credibilitate, audiență și și-ar cîștiga banii. Dar mai întîi trebuie să strîngă un milion de dolari. Sigur românii s-ar înghesui să participe pentru un asemenea premiu.
Adaugă un comentariu