Singur acasa, tradiție de Crăciun
Mai plați ca ecranul 7 decembrie 2015 Niciun comentariu la Singur acasa, tradiție de Crăciun 21Filmele de comedie „Singur acasă”, difuzate de ProTV în fiecare an încă din 1995, au deveni mai mult o tradiție pentru români. Modalitățile prin care Kevin, un băiat de doar opt ani, îi păcălește pe hoții care vor să-i intre în casă au atras și în 2015 peste 2,6 milioane de telespectatori.
O cifră apropiată de cele din ultimii doi ani. În 2014 filmul a fost urmărit, la nivel național, de trei milioane de români, iar în 2013 de 2,5 de milioane de oameni (pe minut). De 11 ani, de cînd este măsurată audiența comediile, filmele au fost date de postul ProTV de zece ori, iar audiențele au oscilat între 2,5 și 3 milioade de telespectatori. Foarte rar scăzînd mai jos de două milioane.
De parcă aunci cînd telespectatorii văd spotul care anunță că „Singur acasă” urmează să fie difuzat își anulează toate planurile și rămîn în casă cu toată familia. De parcă nu ar putea vizionat pe Internet, fără publicitate, atunci cînd vor, fără să anuleze nimic. Dar, poate, acesta este farmecul.
Puțini sînt cei care nu recunosc melodiile din „Singur acasă” și numeroși sînt cei care știu exact cum sînt aranjate scenele și spun odată cu micuțul Kevin ho ho ho-urile ironic. Ba chiar imită rîsul diabolic din „Grand father”.
Mulți au văzut filmul de cel puțin 20 de ori, făcînd din scenele amuzante, care nu își pierd odată cu timpul calitatea, un mod de a-i face pe oameni fericiți și un mod de a intra în spiritul sărbătorilor de iarnă.
„Singur acasă” a cîștigat toate confruntările cu postul concurent, Antena 1. Fie s-a dat de partea cealaltă a taberei și a difuzat filmul „Gladiatorul” sau emisiunea de divertisment „Te cunosc de undeva”, care în mod normal are o audiență destul de mare.
Românii s-au gîndit să facă o comedie, în două părți, care să imite atmosfera din „Singur acasă”, aceaștia folosind tot un băiat drăgălaș, un hoț și situații buclucașe. Cu toate acestea popularitatea versiunii românești a filmului, „Hohoho”, nu are nici măcar jumătate din audințele originalului.
Adaugă un comentariu